
Gyakran előfordul, hogy a kolléga elfelejt egy feladatot? Hogy rejtélyes módon elveszik egy-egy E-mail? Vagy hogy azért nincs kész a kolléga, mert valaki más még nem küldött át neki valamit?
Átláthatatlan, hogy jelenleg ki, mivel és mennyit foglalkozik a cégben, mert mindenki csak csinálja a dolgát „valahogy”?
Nehezen vágtok bele új projektekbe, mert a kollégák így is túlterheltek?
Vannak olyan projektek, fejlesztések, amikre egyszerűen sosem marad idő?
Ha ismerősek ezek a problémák, itt az ideje, hogy rendbe tedd a céged hatékonyság és feladatkezelés terén!

Céges feladatkezelő szoftver kiválasztása
Ha nem használtok még feladatkezelő szoftvert, segítek kiválasztani a cégednek megfelelőt és megmutatom, hogyan tudjátok a leghatékonyabban használni. Trénelem a kollégákat, hogy a lehető leggyorsabban menjen az átállás,
Ha pedig már van feladatkezelő szoftveretek, de nem zökkenőmentes a használata, segítek abban, hogy túllendüljetek ezen.
Feladatmenedzsment tanácsadás/tréning
Egyéni és csoportos
Nem mindegy, hogyan tervezed meg a munkanapot, mi alapján priorizálod a feladatokat, mire mennyi időt szánsz és hogy egyáltalán kihasználod-e a hatékony időintervallumaidat.
Egyéni és csoportos tréningekkel segítek abban, hogy Te és a csapatod a lehető leghatékonyabban dolgozhassatok.


E-mail menedzsment tanácsadás/tréning
Egyéni és csoportos
Ha az E-mail fiókod egy átláthatatlan katyvasz, nem csoda, ha egy-egy fontos E-mail, feladat feledésbe merül.
Segítségemmel, elég csak egyszer kialakítanod egy E-mail menedzsment rendszert, utána gyerekjáték lesz az E-mailek átolvasása és a delegált feladataid nyomonkövetése.
A velem való együttműködés menete
Ha szeretnéd kérni valamely szolgáltatásom, töltsd ki a lap alján található rövid űrlapot!
Ezt követően felveszem Veled a kapcsolatot és egyeztetünk egy mindkettőnk számára alkalmas ingyenes cégfelmérő időpontot, amikor átbeszéljük az elakadásaidat.
Amikor elérkezett a megbeszélt időpontot, 30-45 perc alatt feltárom a fő elakadási pontokat és elmondom, hogyan tudok segíteni.
Amennyiben úgy döntesz, igénybe veszed a segítségemet, kezdődhet is a közös munka!
Ismerj meg egy kicsit!

Kemenczés Nikolett
Feladat és projekt menedzsment tanácsadó
„Az idő pénz” – hallhatjuk a mondást nagyon sokszor. Az elmúlt 3 évben több mint 500 vállalkozónak segítettem időgazdálkodás, hatékonyság és feladatmenedzsment területén egyéni mentorálás vagy tréning formájában. Ez idő alatt még inkább tudatosult bennem, hogy az idő hatékony felhasználása valóban pénzt hoz a konyhára. Hiszen több százezer vagy millió Forint múlhat azon, hogy a rendelkezésre álló idő alatt mely projektek mellett tesszük le a voksunkat, mi alapján priorizálunk, hogyan hozunk döntést.
De az idő nemcsak pénz! Hiszen, ha optimálisan osztjuk el a munkamennyiséget és túlórák nélkül határidőre végzünk a feladatokkal, a cégvezető és az alkalmazottak is egy nyugodt, kiegyensúlyozott, stresszmentes életet élhetnek. Ez az én küldetésem, s ennek rendelek alá mindent!
Kérlek, csak akkor jelentkezz hozzám, ha Te, mint vezető
✅készen állsz a változásra;
✅hajlandó vagy beletenni azt a minimális munkát, amit a változás igényel;
✅megfogadod és kipróbálod a tanácsaimat;
✅elhiszed, hogy tudnátok sokkal hatékonyabban dolgozni.
Jelentkezz hozzám egy ingyenes cégfelmérőre!
Töltsd ki az alábbi űrlapot és hamarosan felveszem Veled a kapcsolatot!
Köszönöm érdeklődésed!
Hamarosan felveszem Veled a kapcsolatot, hogy egyeztessünk egy ingyenes cégfelmérő időpontot!
Ha kérdésed van, írj nekem E-mailt a hello@kemenczesnikolett.hu E-mail címre! Állok rendelkezésedre!